RSS
merhaba ve olur ya sizi göremem, şimdiden: iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler... Umarım güzel bir hayat yaşarsınız.
-SETHELEH-

SİZ BÖYLE ÇOK GÜÇLÜ OLDUNUZ


Aloha.

Kitap bastırmak malumunuz çok örseleyici bir süreç. Ben, her gün can sıkıntısına karşı destansı bir mücadele verip Allah kahır bela nidaları eşliğinde güne başlıyorum, benim girişimcilik anlamında atabileceğim en büyük adım bu, daha fazlası bu bünyeden çıkmaz. Bu yüzden olacak ki yayınevlerinin peşinden koşup yazdığım şeyi bastırmaya çalışmak, kısa bir süre içinde benim için fuzuli bir uğraşa dönüşüverdi. Hiçbir zaman maddi kaygı gütmedim, o açıdan gönül rahatlığıyla yazdığım şeyi paylaşıyorum. Ayrıca bu bloğu da ne zamandır ihmal ediyordum, bu vesileyle hatırlamış oldum, iyi oldu.
Umarım beğenirsiniz...

NOT: Bu arada, şu sıralar efkarlı bir bilim-kurgu yazmaktayım, tamamladığım zaman onu da büyük ihtimalle buraya koyarım.
www.tips-fb.com

6 yorum:

Adsız dedi ki...

aklıma geldikçe hayalet bir şehirde dolaşır gibi bakıyordum buraya... ne güzel seni tekrar burada görmek:)

Adsız dedi ki...

Yazacak ve okuyacak şeylerimiz olduğu sürece daha çok rastlaşırız bence:)

Adsız dedi ki...

Geç buldum erken kaybettim resmen:( Widbook hata veriyor kitap yarıda kaldı. Bloğa da çok girmiyorsun sanırım. Neyse en kötü ihtimalle efkarlı bilim kurgun bittiğinde uğrarsın artık, bekliyoruz :)

moto kurye dedi ki...

ilaç kurye
kurye
moto kurye
eczane kurye
motor vale
moto vale istanbul
motor vale
moto vale

Adsız dedi ki...

Yeni nesil katılımcı Türkçü sözlük.
Kayıt ol, yazar olarak başla!
https://gokkurtsozluk.com

masal oku dedi ki...

en güzel masalları okumak ister misiniz?
https://masallaroku.org/masal-nedir-masalin-ozellikleri-ve-turleri/

Yorum Gönder

 
Copyright 2009 Sinematografik Mizah -Setheleh-. All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy