RSS
merhaba ve olur ya sizi göremem, şimdiden: iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler... Umarım güzel bir hayat yaşarsınız.
-SETHELEH-

Biletsiz Projesi Üzerine


Sevgili Gönül dostları, biricik müttefikler, canım kainat sakinleri...

Blog dışında neler yaptığımı merak ediyorsanız diyerek... Yok, tabii ki böyle bir şey yapmayacağım. Aramızdaki mesafeli ilişkiyi, son derece sinir bozucu ve gayriciddi bir insan olmamdan ötürü zorlanarak da olsa korumaya çalışıyorum. Aslında ben sizi korumaya çalışıyorum ! Neyse, buranın haricinde yazdığım bir başka mecra da Biletsiz. Oradan sinema ve daha bir çok şey hakkında zırvaladığım yazılara ulaşabilirsiniz. Ayrıca Ekim ayında "Biletsiz" isminde bir kültür sanat dergisi çıkaracağız. İşte ben böyle böyle sokaklardan ve suçtan uzak duruyorum. Bana karşı Ölü Ozanlar Derneği etkisi yapan oluşumlardan biri olan bu dergiye bir Haneke yazısı yazdım ki aman Haneke görmesin. Siz görün ama, siz yabancı değilsiniz. Ayrıca pek çok tatlı munis yazı da olacak dergide. Çıktığı gibi, dumanı üstündeyken sizlerle paylaşırım zaten. Ha bu şabalak nerelerde diye arada merak edersiniz, içinizi bir hüzün kaplar, Münir Nurettin'den bir şeyler dinlemek istersiniz, siyah beyaz bir türk filminde Sadri Alışık ağlamaya başlar, işte ben oralarda bir yerlerdeyim. Aklınızda bulunsun. 
www.tips-fb.com

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright 2009 Sinematografik Mizah -Setheleh-. All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy